De foto's! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Monique en hans Wezel/wijnhof - WaarBenJij.nu De foto's! - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Monique en hans Wezel/wijnhof - WaarBenJij.nu

De foto's!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique en hans

07 Maart 2010 | Nederland, Wormer

Hoi allemaal,

Nee nu (helaas)even geen reisverslag meer uit het warme Argentinie maar vanuit mijn eigen koude kikkerlandje (waar overigens de zon wel heerlijk schijnt!).

Ik heb 110 foto's geplaatst met dank aan mijn collega Ferdinand, die zo lief was om mij de ruimte voor 100 extra foto's op deze site te schenken.Dus mochten jullie nog even willen meegenieten van het mooie Argentinie, ga dan snel naar mijn foto's.

Have fun!

XMonique

  • 08 Maart 2010 - 08:26

    TUUR:

    Erg mooie foto's, bedankt dat je dit met ons wil delen....

  • 08 Maart 2010 - 13:24

    Bart:

    Nou, fantastisch, wat een prima sfeer komt er uit die foto's!!!

  • 08 Maart 2010 - 17:29

    Carolina:

    Monique prachtige foto's.
    Wat is het een ontzettend mooi land en heel divers.
    Watervallen ook heel mooi, jammer dat je het geluid erbij niet kunt horen want dat vond ik heel indrukwekkend bij de Niagara falls, maar ook de omgeving hier is prachtig en niet zo'n kermis als in Canada.
    Binnenkort weer eens een
    datum prikken?
    Groetjes Carolina

  • 08 Maart 2010 - 20:03

    Yolanda:

    Hoi,

    Leuke foto's. Dat maakt de verhalen compleet. Ik snap wel dat je als een blok voor het land bent gevallen. Is de M. van foto 3 deM.?

    Groetjes Yolanda

  • 28 Januari 2012 - 13:43

    Yvonne:

    Wat vond je eigenlijk van het mailtje wat ik heb doorgestuurd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wormer

Monique en hans

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 50656

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 10 Mei 2014

Spanje

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Argentinië en Bolivia

20 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Argentinië en Chili

Landen bezocht: